Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Tiny Jackal - Μία στο τόσο vol.1 "Chili-σμος"

   Λοιπόν λοιπόν για να μπαίνουμε στο ψητό.. καταφέραμε και στήσαμε το blog μας κυρίως για να το χρησιμοποιήσουμε ως αποθήκη υλικού,ως μέσο προβολής της δουλειάς μας κτλπ.. κι αν δημιουργήθηκε ο οποιοσδήποτε ρομαντισμός,εγώ θα στον γαμήσω λέγοντάς σου ότι ο βασικός σκοπός ήταν να λειτουργήσει μήπως και καταφέρουμε και μέσο αυτού βγάλουμε κάνα φράγκο, από τις διαφημίσεις που σου χώνει το google κτλπ. ενεργοποιωντας σε φάση και τις διαφημίσεις του youtube η κάτι ανάλογο τέλος πάντων.. δεν τα ξέρω και καλά ο Βαγγέλης ασχολείται με αυτά κυρίως…
  Όπως και να χει τότε αποφάσισα να γράφω ένα άρθρο που όπως θα διαπιστώσατε θα λέγεται "μια στο τόσο", ώστε να μην είμαι υποχρεωμένος να το παραδίδω σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και να πρήζω το "κεφάλι" μου σε περίπτωση που οι μέρες θα περνάνε κι εγώ  δεν θα είμαι σε φάση να γράψω κάτι…
  Ως εκεί καλά και τότε είναι που άρχισα να προβληματίζομαι, με το τι θα γράφω, πως θα γίνει, πως θα τα συνδέσω, με τι τρόπο να περάσω αυτά που θέλω να πω και ξέρετε που κατέληξα? Πουθενά! Και στους όρχεις μου κι όλας, η σημερινή μέρα απλά μου έδιωξε όλους τους προβληματσμούς και μου έδωσε να καταλάβω ότι αφού έχω αυτό το βήμα, να πω ότι θέλω χωρίς να περάσουν κάποια γαμημένη οντισιόν τα κείμενα μου, πρέπει απλά να λέω αυτά που νιώθω, τόσο απλά όπως κάνω και με τα RAP μου, που κανεις καριόλης δεν βάζει χέρι πάνω τους. Και κάπου εδώ ας περάσουμε και στην σημερινή ημερα που είναι και το κυρίως μέρος του άρθρου…

  26-11-11,  η ώρα 21:00, ο τόπος Κορυδαλλός και προορισμός το κέντρο και πιο συγκεκριμένα η Πλ.Κάνιγγος και το 7sins. Και για να εξηγούμαστε μιλάω για την παρουσίαση δίσκου του Μεντζέλου Ο RAPER ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
  Σίγουρα δεν είμαι ειδικός στις ανταποκρίσεις αλλα μιας και αναφερόμαστε στο live εγώ προσωπικά στο show πέρασα εξαίσια, με dj.alex στα πλατω να μιξάρει oldschoulies ελληνικές και ξένες αβέρτα, με "μεντζελαρα" να δίνει πόνο ερμηνεύοντας από `run `dmc μέχρι την πτώση όλη μονος του και τους vhs (αν θυμάμαι καλά) να funkarουν άρρωσταα..  όλα αυτά μαζί κάνανε το χωρο να ξεχειλίζει από όμορφες μυρωδιές 80s βαριά 90s. 
  
  Και εδώ που όλοι χαμογελάνε εγώ εκνευρίζομαι, ξέρεις γιατί? γιατί δεν ήταν
όλα τόσο τέλεια… ο κόσμος που ήταν πάλι ? που είναι το κοινό που γεμίζει τα μαγαζιά όταν κάνουν lives δήθεν hip hopers που στην πραγματικότητα είναι αστοιχείωτοι και με μηδαμινή προσωπικότητα (ίσως ισχύει και για μας αυτό), όταν παίζει ο Μεντζέλος και όχι μονο, αλλα ποσο μάλλον αυτός, που είναι ένας από τους πατέρες τις RAP στην Ελλάδα? Γιατί δεν έρχονται να τον δουν να πάρουν μια ουσιώδη παιδεια και να πουν ότι κάνανε και κάτι σωστό?…
αλλα που θα ναι? Στα σπίτια τους ακονίζοντας πληκτρολόγια και κάνα νεροπίστολο στην χειρότερη… αναγκάζοντας με να γίνω ρομαντικός και να πω ότι ήμασταν 60 και περάσαμε καλά…

  Και από την άλλη εδώ είναι που θα μπορούσα να γίνω γραφικός και να πω οτι εγώ έδωσα το τελευταίο μου 10ευρώ και πήγα να στηρίξω..Αλλά ευτυχώς που είχε και ποτό με την εισοδο και δεν την εβγαλα ξεροσφύρι.Θα μπορούσα να πουλήσω και τη μούρη μου σαν γνωστός υπόγειος raper. Αλλα ούτε αυτό είναι έτσι.. δεν πλήρωσα γιατί ο Μέντζελος είναι φίλος μου και ήμουν λίστα, και με κέρασε και ο Killah τις μπύρες και έγινα φέσι τσάμπα … Η διαφορα όμως ξέρεις ποια είναι; ότι και να μην ήταν έτσι τα πράγματα εγώ πάλι εκεί θα ήμουν, όπως είμαι σχεδόν πάντα σε όλους, ποσο μάλλον σε αυτούς που αξίζουν ένα πραγματικό respect για το έργο τους. Κι αν με ενοχλησε κάτι περισσότερο από τον κόσμο που δεν ήρθε, είναι ότι δεν είδα πάνω από 2 γαμημένους RAPERS τις γενιάς μου ή και νεότερους να είναι εκεί, εκεί που θα πρέπε να ναι γιατί από αυτούς του ανθρώπους μάθαμε αυτό που κάνουμε εμείς σήμερα και θα πρέπε να το σεβόμαστε αυτό… όσο για το κοινό τα ξέρουμε ποσο κωλοτούμπες είναι και το ποσο νιώθουν….. 

  Και τέλος μη σας μείνει απορία.. ο τίτλος Chili-σμος οφείλεται στην φοβερή σάλτσα που μου σερβίρουν σε γνωστό ρακομελάδικο στα εξάρχεια μαζί με τα πατατάκια, όπου παρευρέθηκα μετά το live. Και κατά τι διάρκεια κατανάλωσης ρακόμελου και σάλτσας αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο.


Τόσο απλά..
καλή αντάμωση στο "μια στο τόσο" vol.2 
Με εκτίμηση Tiny Jackal



1 σχόλιο:

  1. να πω ότι θέλω χωρίς να περάσουν κάποια γαμημένη οντισιόν τα κείμενα μου, πρέπει απλά να λέω αυτά που νιώθω, τόσο απλά όπως κάνω και με τα RAP μου, που κανεις καριόλης δεν βάζει χέρι πάνω τους. +1 (ακυρο πες του βαγγελη οπως ειπες να χρησιμοποιησει το adfly για τα links θα ξερει αυτος λογικα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή