Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Iratus - Ανακαλύπτοντας τον κόσμο (DOWNLOAD LINK INSIDE) + Youtube links


DOWNLOAD HERE:

http://www.bouriblog.com/bouriblog/releases/1773-iratus-anakaluptontas-ton-kosmo-vol1.html

OR HERE ( Αν υπάρχει πρόβλημα με το download από το bouriblog ):

http://www.mediafire.com/?uoxv5bic7dpprlp


Καλημέρα! Είναι Σάββατο 3 Δεκεμβρίου του 2011. Η περιοχή Κορυδαλλός. Ώρα 10 το πρωί και 4 πρώτα λεπτά.

Είναι γεγονός ότι η κοινή γνώμη των ακροατών της "underground rap" έχει στραφεί εναντίον του fullface, ή εναντίον μου, δεν έχει σημασία, πράγμα που ίσως το προκαλέσαμε και εμείς/εγώ. Ξέρετε, το να είσαι ο εαυτός σου 100% δεν πούλαγε και ποτέ αλλά ούτε αυτό έχει σημασία μιας και μόλις ακουστεί κάτι παραέξω από τους underground κύκλους, η (ο Θεός να την κάνει) κοινότητα λειτουργεί σαν τα λευκά αιμοσφαίρια που ανακάλυψαν ιό. Δεν είναι ώρα να το αναλύσω αυτό όμως θα έρθει και ένα άρθρο και από μένα κάποια στιγμή που αναφερθώ σε αυτό το ζήτημα αναλυτικά. Απλά μείνετε στο ότι, με το χέρι στη καρδιά, και εγώ και ο tiny είμαστε οι ίδιοι μαλάκες που είμαστε πάντα. Δεν άλλαξε κάτι όταν μας πόσταρε η ΚολλητουΛίΝii Youiui FullF@ce στον τοίχο της, ούτε που η παραμελημένη από τους γονείς της δεκαεξάχρονη τσόντα με έβαλε φωτογραφία προφίλ. Για το tape τώρα:

Υποθέτω ότι σε 2-3 ώρες το "ανακαλύπτοντας τον κόσμο" θα έχει ανέβει, οπότε θέλω και εγώ με τη σειρά μου θέλω να πω μερικά πράγματα για αυτό. Ας ξεκινήσουμε με τα τεχνικά ζητήματα. Η ηχογράφηση, η μίξη κτλ γίναν όλα σπίτι μου, οπότε μην περιμένετε καμιά γαμάτη ποιότητα ήχου. Όχι ότι με ενδιέφερε και ποτέ αυτός ο τομέας ιδιαίτερα. Όσο ακούγονται καθαρά τα λεγόμενά μου και η παραγωγή εγώ είμαι ικανοποιημένος. Κάτι το οποίο δεν ισχύει για το fullface γιατί εκεί δεν αποφασίζω αποκλειστικά εγώ.

Στο περιεχόμενο έχω αναφερθεί και σε προηγούμενο άρθρο οπότε δε θα επεκταθώ εδώ. Απλά να πω ότι κατέληξα σε ένα battle κομμάτι όχι 2.

Οι παραγωγές είναι κατά βάση instrumental. Και εδώ θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στο διαγωνισμό που έκανα. Μου ήρθαν πολύ όμορφα beat και μπράβο σε όλους και το ότι έμεινα αποκλειστικά σε 2 από τα 148 που μου έστειλαν έχει σχέση με το ύφος μου, όχι με την ποιότητα της δουλειάς τους.Εντάξει, ο.κ., μερικά ήταν απαράδεκτα. Οπότε μπράβο σε Gus ( τον οποίο δεν το θεωρώ απλά έναν νέο παραγωγό, αλλά μιας και ήθελε να συμμετάσχει είμαι ο.κ. με αυτό ) και σε X-Bass. Επίσης ένα μπράβο σε Strop, αλλά αυτή άρεσε πολύ και στον tiny και είπαμε να το δώσουμε σαν ακυκλοφόρητο FullFace σε 2-3 εβδομάδες.

Η μοναδική συμμετοχή είναι από τον πιστό μου συνεργάτη tiny jackal. Κάτι το οποίο δεν το θεωρώ feat, γιατί είναι απλά ο πιστός μου συνεργάτης! Τα feat, feat. θα έρθουν σε ένα E.P. από το νέο χρόνο όπου θα κάνω 6-7 κομμάτια με ανθρώπους που γουστάρω το ραπ τους  /  ή τους γουστάρω σαν ανθρώπους.

Αυτά από μένα!

DOWNLOAD HERE:

http://www.bouriblog.com/bouriblog/releases/1773-iratus-anakaluptontas-ton-kosmo-vol1.html

Με εκτίμηση,
Iratus


Youtube links:

Για τους ανθρώπους που μυρίζουν υπέροχα:

Ένα battle της σειράς:


Κανένας τη μέρα, κανένας τη νύχτα:

Είσαι και είμαι ft. Tiny Jackal
¨
Ουά Ουά Ουά:

Λουλούδια μέσα στη λάσπη:

Από την άκρη του μυαλού μου:

Αν είχα τον κόσμο δικό μου:

Ειδικότερα:

Καμιά φορά:

Κουπλέ για το τίποτα:

Αξία ανεκτίμητη:

Όσοι αξίζουνε τον ήλιο:

Με διώξανε:

Ρώτα στο δρομο τα σκυλιά 1st edition:


5 σχόλια:

  1. Κατέβασε το εδώ τότε: http://www.mediafire.com/?yy62zp6iuw7t722

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστική δουλεία!!
    πολλά μπράβο ! καλή συνέχεια και πάντα τέτοιες δουλείες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to mono provlima einai oti to battle tis seiras exei faei kapio eidos ban/report kai den mporo(toulaxiston ego)na to vro pouthena afo ola ta copies tou siggekrimenou komatiou exoun faei episeis ban/report sto youtube

    ΑπάντησηΔιαγραφή